Stresneokna-Rolety.sk » O nás » Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

  1. Úvodné ustanovenia, rozsah platnosti, oznámenie pred uzavretím zmluvy

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP”) upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán – spoločnosti Dakraamgordijnen B.V., so sídlom Cornelis Zillesenlaan 90, 1086ZK Amsterdam, Holandsko, IČO: NL820723435B01 ako predávajúceho (ďalej len ako „predávajúci”) a zákazníka fyzickej alebo právnickej osoby (ďalej len „kupujúci“), ktorý vykoná objednávku produktov ponúkaných v rámci internetového obchodu www.stresneokna-rolety.sk („internetový obchod“) a uzatvorí kúpnu zmluvu s predávajúcim.

VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a VOP sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzatvoriť iba v slovenskom jazyku. Okamihom odoslania objednávky kupujúci potvrdzuje, že si je vedomý, že tieto VOP predstavujú neoddeliteľnú súčasť objednávky a je týmito VOP viazaný. Zároveň objednávateľ potvrdzuje, že pred odoslaním objednávky sa oboznámil s týmito VOP a nemá voči nim žiadne námietky. V prípade, že objednávateľ má výhrady voči niektorým ustanoveniam týchto VOP, je povinný ich uplatniť pred zaslaním objednávky alebo návrhu zmluvy, inak sa na námietky nebude prihliadať. Podmienky odlišné od VOP možno zjednať v kúpnej zmluve. Odlišné podmienky v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami VOP. V prípade kúpnej zmluvy nejde o zmluvu, ktorej predmetom je opakované plnenie, ani o zmluvu uzatvorenú na dobu neurčitú.

Internetový obchod obsahuje najmä zoznam tovaru ponúkaného predávajúcim k predaju, označenie a hlavné charakteristiky (vlastnosti) tovaru a ceny jednotlivého ponúkaného tovaru. Ceny za ponúkaný tovar sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty. K cene za ponúkaný tovar nie sú účtované žiadne ďalšie poplatky s výnimkou nákladov na poštovné a balné a prípadné dobierkovné. Ceny za ponúkaný tovar zostávajú v platnosti po dobu, kým sú zobrazované v internetovom obchode. Cena za ponúkaný tovar, resp. kúpna cena za tovar, je hradená kupujúcim spôsobom podľa voľby kupujúceho určenej v objednávke.

Spotrebiteľom je každá osoba, ktorá mimo rámec svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámec samostatného výkonu svojho povolania uzatvára zmluvu s predávajúcim alebo s nim inak koná („spotrebiteľ“). Ak tieto VOP priznávajú určité právo iba kupujúcemu – spotrebiteľovi, nevzťahuje sa také právo na kupujúceho, ktorý spotrebiteľom nie je.

Podnikateľ je fyzická alebo právnická osoba, ktorá pri uzatváraní zmluvy alebo pri inom konaní s predávajúcim koná v rámci výkonu svojej obchodnej alebo samostatnej profesionálnej činnosti.

Ak podnikateľ používa vlastné obchodné podmienky, ich použitie sa týmto odmieta; také obchodné podmienky sa stanú súčasťou zmluvy uzatvorenej medzi podnikateľom a predávajúcim iba v tom prípade, keď s tým predávajúci výslovne písomne súhlasil.

Náklady na prostriedky komunikácie na diaľku sa nelíšia od základnej sadzby (tzn. náklady za internetové pripojenie, náklady za telefónne hovory apod. závisí na podmienkach operátora (cenách dodávateľa), ktorého služby kupujúci využíva; predávajúci si neúčtuje žiadne ďalšie poplatky).

Na základe týchto VOP a kúpnej zmluvy nie je kupujúcemu poskytované plnenie digitálneho obsahu.

Vo vzťahu ku kupujúcemu nie je predávajúci viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Predávajúci je oprávnený znenie VOP kedykoľvek meniť či doplňovať. VOP platí vždy v znení uvedenom v internetovom obchode v deň odoslania objednávky kupujúcim.

 

  1. Uzatvorenie zmluvy

Umiestnenie produktov do internetového obchodu nepredstavuje ponuku k uzatvoreniu zmluvy na tieto položky. Produkty môže kupujúci najprv nezáväzne vložiť do nákupného košíku a svoje zadanie kedykoľvek pred odoslaním záväznej objednávky upraviť, keď k tomu v priebehu objednávania využije pomôcky určené pro takú úpravu.

Pre objednanie tovaru kupujúci vyplní objednávkový formulár internetového obchodu („formulár“). Formulár obsahuje najmä údaje o objednávanom tovare, o kúpnej cene, určenie spôsobu dodania tovaru a kontaktné údaje.

Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do formulára vložil. Podmienkou platnosti objednávky je riadne a úplné vyplnenie všetkých formulárom predpísaných údajov a náležitostí. Po odoslaní objednávky už údaje uvedené v objednávke nemožno meniť. Predávajúci nie je schopný ani oprávnený overovať správnosť údajov uvedených v objednávke. Údaje uvedené v objednávke považujem predávajúci za správne.

Odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje svoj súhlas s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy.

Okamžite po prijatí objednávky, najneskôr do 24 hodín, predávajúci prijatie objednávky potvrdí prostredníctvom elektronickej pošty, a to zaslaním oznámenia na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v objednávke („potvrdenie objednávky“).

Ak nebude objednávaný tovar dostupný, kupujúci bude o tejto skutočnosti informovaný („oznámenie o nedostupnosti tovaru“), prípadne bude kupujúcemu zaslaná doplňujúca informácia, kedy bude daný tovar opätovne dostupný, informácia o možnosti objednania iného, porovnateľného tovaru a pod. Okamihom doručenia oznámenia o nedostupnosti tovaru sa objednávka kupujúceho stáva neúčinnou.

Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim je uzatvorená okamihom doručenia potvrdenia objednávky kupujúcemu.

 

  1. Jazyk zmluvy, uloženie textu zmluvy

 Jazykom, ktorý je k dispozícii pre uzatvorenie zmluvy, je slovenský jazyk.

Text objednávky bude uložený v internom systéme predávajúceho, pričom údaje o objednávke vrátane VOP budú kupujúcemu zaslané e-mailom. Text zmluvy je kupujúcemu kedykoľvek dostupný po prihlásení do užívateľského účtu kupujúceho v internetovom obchode.

 

  1. Dodacie podmienky

K uvedeným cenám produktov v internetovom obchode sa pripočítajú náklady na dopravné a balné, prípadne dobierkovné. Bližšie informácie o týchto nákladoch sú dostupné pri každej ponuke individuálne.

Dodanie tovaru je realizované výlučne cestou zásielkového obchodu na adresu zadanú kupujúcim v rámci objednávky. Osobný odber tovaru bohužiaľ nie je možný.

 

 

  1. Platba

V internetovom obchode sú všeobecne k dispozícii nasledujúce spôsoby platby: dobierka, platba platobnou kartou cez rozhranie internetového obchodu alebo platba prevodom.

Dobierka

Kúpnu cenu a náklady na dopravu kupujúci uhradí pri prevzatí tovaru od dopravcu v hotovosti alebo platobnou kartou.

Platobná  karta

S odoslaním objednávky kupujúci súčasne poskytne údaje o svojej platobnej karte, ak zvolí úhradu za objednávku platobnou kartou. Po overení osoby kupujúceho ako právoplatného majiteľa platobnej karty predávajúci požiada bezprostredne po zadaní objednávky spoločnosť, ktorá vydala platobnú kartu, aby zahájila platobnú transakciu. Platobná transakcia bude zo strany platobnej spoločnosti prevedená automaticky a suma bude odrátaná z účtu, ktorý sa viaže k platobnej karte kupujúceho.

Platba prevodom

Kúpnu cenu a náklady na dopravu kupujúci uhradí bankovým prevodom.

 

  1. Škody vzniknuté pri preprave

Ak bol tovar dodaný s viditeľným poškodením spôsobeným prepravou, kupujúci je povinný ihneď reklamovať tieto škody dopravcovi pri prevzatí tovaru a bezprostredne potom kontaktovať predávajúceho a informovať ho o tejto skutočnosti. Neuplatnením reklamácie viditeľne poškodeného tovaru priamo dopravcovi alebo postup, keď sa kupujúci obráti na predávajúceho, nemá pre zákonné nároky a ich uplatnenie, obzvlášť potom nároky na práva z vadného plnenia a/alebo zo záruky za akosť, žiadne negatívne dôsledky (také práva sú samozrejme naďalej zachované), je však účelné a efektívne pri uplatnení nárokov predávajúceho voči dopravcovi, resp. nárokov z poistenia prepravy.

 

  1. Právo kupujúceho – spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

Ak je kupujúci spotrebiteľ, má právo do 30 (triceti) dní odo dňa prevzatia tovaru odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu.

Ak chcete kupujúci uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, je povinný predávajúceho  písomne informovať prostredníctvom jednoznačného vyhlásenia (napr. list zaslaný poštou alebo e-mailom) o svojom rozhodnutí o odstúpení od zmluvy na adrese  Stresneokna-rolety.sk, Stresneokna-rolety.sk, P.O.Box  91, 930 05 Bratislava, Slovenská republika, e-mailová adresa: - info@stresneokna-rolety.sk. Kupujúci môže k odstúpeniu od zmluvy použiť priložený vzor formulára pre odstúpenie, nie je to však povinnosťou kupujúceho.

Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy je postačujúce, keď kupujúci odošle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím uvedenej lehoty. V prípade, ak tovar bol kupujúcemu doručený pred odstúpením kupujúceho od zmluvy, kupujúci je povinný tovar kupujúcemu bezodkladne po odstúpení od zmluvy vrátiť.

Následky odstúpenia od zmluvy

Ak od kúpnej zmluvy kupujúci odstúpi, predávajúci je povinný kupujúcemu bezodkladne uhradiť všetky platby, ktoré od kupujúceho prijal, vrátane nákladov na dopravu (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich zo skutočnosti, že si kupujúci vybral iný typ prepravy než najlacnejší štandardný druh prepravy, ktorú predávajúci ponúka), najneskôr do štrnástich dní odo dňa, kedy predávajúcemu bolo doručené oznámenie o odstúpení od zmluvy. Pre túto spätnú úhradu predávajúci používa rovnaký platobný prostriedok, aký bol použitý v pôvodnej transakcii, ak sa s kupujúcim výslovne nedohodne inak; za túto spätnú platbu nebudú kupujúcemu účtované žiadne poplatky. Môžeme vrátenie peňazí odmietnuť, kým nedostaneme tovar späť alebo kým neposkytnete dôkaz, že ste tovar vrátili, podľa toho, čo nastane skôr.

Tovar je kupujúci povinný zaslať alebo odovzdať späť okamžite, najneskôr do štrnástich dní odo dňa, kedy predávajúcemu bolo doručené odstúpenie od zmluvy, na adresu Stresneokna-rolety.sk, Stresneokna-rolety.sk, P.O.Box  91, 830 05 Bratislava, Slovenská republika. Lehota je dodržaná, ak kupujúci tovar odošle pred uplynutím lehoty triceti dní. Kupujúci hradí náklady priamo spojené s vrátením tovaru. Za možnú stratu hodnoty tovaru je kupujúci povinný zaplatiť iba v prípade, že táto strata hodnoty je spôsobená zaobchádzaním, ktoré nebolo nevyhnutné pre kontrolu povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Nárok na úhradu náhrady za zníženie hodnoty tovaru je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny za tovar.

 V prípade, že ide o výrobok upravený kupujúcemu na mieru t.j. ak bolo potrebné prefabrikovaný výrobok prispôsobiť, nie je predávajúci povinný vrátiť  kúpnu cenu v plnej výške. V prípade, že ide o typ produktu upravený na mieru v zmysle požiadaviek kupujúceho, kupujúci je povinný vopred kontaktovať zákaznícky servis.

 

  1. Práva z chybného plnenia, práva zo záruky za akosť

Práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho ohľadne práv z chybného plnenia a práv zo záruky za akosť sa riadi príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä ustanoveniami § 616 až 626 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka (ďalej len „Občiansky zákonník“), ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa  a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.


Právo kupujúceho z vadného plnenia zakladá vada, ktorú má vec pri prechode nebezpečenstva škody na kupujúceho, hoci sa prejaví až neskôr. Právo kupujúceho založí i neskôr vzniknutá chyba, ktorú predávajúci spôsobil porušením svojej povinnosti.

Podľa možností prezrite tovar, čo najskôr po prechode nebezpečenstva škody na tovare a presvedčte sa o jeho vlastnostiach a množstve.

Zobrazovacie zariadenie (napr. displej počítača, tabletu, mobilného telefónu apod.) kupujúceho nemusí verne zobrazovať farby tovaru zobrazovaného v internetovom obchode (zobrazované farby sa môžu oproti skutočným farbám tovaru líšiť). Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za skreslenie farieb tovaru, ktoré je zapríčinené zobrazovacím zariadením kupujúceho.

Práva z vadného plnenia kupujúceho - spotrebiteľa

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu – spotrebiteľovi za to, že tovar nemá pri prevzatí vady, najmä, že v dobe, kedy kupujúci – spotrebiteľ tovar prevzal,

  1. má tovar vlastnosti, ktoré boli zmluvnými stranami dojednané, a ak chýba také dojednanie, v tom prípade také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal v rámci ponuky tovaru alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru na základe prezentovanej reklamy dotknutého tovaru,
  2. sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohoto druhu obvykle používa,
  3. tovar zodpovedá akosti alebo vykonaniu resp. poskytnutiu dohodnutej vzorky alebo predlohy, ak bola akosť alebo prevedenie vykonané podľa vzorky alebo predlohy,
  4. tovar je v príslušnom množstve, miere alebo hmotnosti, a
  5. tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Ak sa prejavia vady tovaru v priebehu 6 (šiestich) mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí tovaru.

Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne na tovare v dobe 24 mesiacov od prevzatia. To neplatí pri veci predávanej za nižšiu cenu kvôli vade, pre ktorú bola nižšia cena zjednaná, na opotrebenie veci spôsobenej jej bežným užívaním, pri použitej veci na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú mala vec pri prevzatí kupujúcim, alebo keď to vyplýva z povahy veci.

Pri použitom tovar platí pre uplatnenie práv z vadného plnenia kupujúcim – spotrebiteľom lehota 12 mesiacov od prevzatia, ak predávajúci neurčí dlhšiu lehotu.

Ak nemá tovar vlastnosti uvedené vyššie, môže kupujúci – spotrebiteľ požadovať aj dodanie nového tovaru bez vád, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, ale ak sa vada týka iba súčasti tovaru, môže kupujúci – spotrebiteľ požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ak je to však vzhľadom k povahe vady neúmerné, najmä je možné vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má kupujúci – spotrebiteľ právo na bezplatné odstránenie vady. Právo na dodanie nového tovaru, alebo výmenu súčasti má kupujúci – spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľnej vady, ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má kupujúci – spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Ak neodstúpi kupujúci – spotrebiteľ od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie nového tovaru bez vád, na výmenu jeho súčasti alebo na opravu tovaru, môže požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny. Kupujúci – spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať nový tovar bez vád, vymeniť jeho súčasť alebo tovar opraviť, taktiež i v prípade, že sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na náprave v primeranej dobe alebo že by dohodnutie nápravy kupujúcemu – spotrebiteľovi spôsobilo neprimerané problémy.

Právo z vadného plnenia kupujúcemu – spotrebiteľovi neprináleží, ak kupujúci – spotrebiteľ pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu a na predmetnú vadu predávajúceho neupozornil, alebo ak kupujúci – spotrebiteľ vadu sám spôsobil.

Ak o to kupujúci – spotrebiteľ požiada, predávajúci v písomnej forme potvrdí, v akom rozsahu a po akú dobu trvajú jeho povinnosti z vadného plnenia a akým spôsobom môže kupujúci – spotrebiteľ právo z vadného plnenia uplatniť.

Práva z vadného plnenia kupujúceho - podnikateľa

Vo vzťahu k podnikateľom predávajúci garantuje poskytnuté údaje o tovare a popisy tovaru dodané výrobcom priamo s tovarom; predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za verejné vyhlásenia výrobcu ani za iné jeho reklamné vyhlásenia, ak nespĺňajú kritériá záruky za akosť.
V prípade dodania vadného tovaru kupujúcemu – podnikateľovi predávajúci poskytuje kupujúcemu – podnikateľovi podľa vlastného uváženia možnosť odstránenia vady (oprava) alebo dodanie novej veci bez vád (náhradná dodávka).

Informácie o prípadnej záruke za akosť, ktorú v niektorých prípadoch predávajúci poskytuje nad rámec zodpovednosti za vady, a presných podmienkach takej záruky, sú dostupné v internetovom obchode na odkaze „Záruka“.

 

 

Zákaznícky servis

V prípade otázok, reklamácií a sťažností sa môže kupujúci obrátiť na zákaznícky servis predávajúceho v pracovné dni od 10:00 hodín do 18:00 hodín na telefónnom čísle +421 220 250 353

a e-mailom na e-mailovej adrese. Poštová adresa pre korešpondenciu je Stresneokna-rolety.sk, P.O.Box  91, 930 05 Bratislava, Slovenská republika.

 

  1. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov

 V prípade, že dôjde medzi predávajúcim a kupujúcim - spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže kupujúci – spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.  Subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava. Bližšie informácie o Slovenskej obchodnej inšpekcii a mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov sú dostupné na internetových stránkach Slovenskej obchodnej inšpekcie www.soi.sk.

Kupujúci - spotrebiteľ má taktiež právo zahájiť mimosúdne riešenie sporu online prostredníctvom platformy ODR, ktorá je prevádzkovaná Komisiou EU dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

  1. Záverečné ustanovenia

Vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky, predovšetkým potom príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka.

Ak vzťah súvisiaci s užívaním internetového obchodu alebo právny vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom sa daný vzťah riadi slovenským právom. Použitie Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (Viedenský dohovor) sa týmto výslovne vylučuje.

Ak je alebo ak sa stane niektoré ustanovenie týchto VOP čiastočne alebo úplne neplatné alebo neúčinné, nie je tým dotknutá platnosť či účinnosť ostatných ustanovení VOP. Ak obsahujú tieto VOP dojednania, ktoré sú zakázané, alebo ak sa dojednania týchto VOP odchyľujú od zákonných ustanovení na ochranu kupujúceho – spotrebiteľa, od ktorých sa nemožno odchýliť, potom sa k týmto dojednaniam neprihliada. Namiesto neplatného alebo neúčinného ustanovenia platí za dohodnuté také ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému či neúčinnému ustanoveniu týchto VOP čo najviac približuje.

Zmeny či doplnenie kúpnej zmluvy alebo týchto VOP vyžadujú písomnú formu.

Prílohu týchto VOP tvorí „Vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy“.

Tieto VOP sú účinné od 01.02.2021

 

 

Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy (PDF)

 

 

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

Tento formulár môžete odoslať poštou alebo emailom

  • Poštou:
  • Emailom:

   Zákaznícke číslo:

   Číslo faktúry:

Dátum fakturácie:

   Meno:

   Adresa:

   PSČ + Mesto:

 

Oznamujem,   že   týmto   odstupujem   od   zmluvy   o   nákupe   tohto tovaru / o   poskytnutí   týchto   služieb ( tieto informácie nájdete na svojej faktúre ):

  Číslo faktúry / objednávky:

 

Dátum prevzatia:


   Podpis:

 
 

Dátum:

   

  

Podrobné informácie o možnosti odstúpenia od zmluvy nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.

 

 

 

 

Hodnotenia zákazníkov

Prečo práve rolety od Ouro?

Ouro1. Tovar za moje peniaze
Všetky rolety Ouro sú v priemere o 50 % cenovo výhodnejšie než rovnocenné produkty od originálnych výrobcov.
 
2. Špičková kvalita jednotlivých dielov
Každá roleta sa skladá z vysokokvalitných komponentov, takže je absolútne spoľahlivá. To sa odráža i v záručnej lehote pre naše produkty.
 
3. Veľmi ľahká inštalácia
Rolety Ouro sa perfektne hodia do okien, pre ktoré boli navrhnuté. Preto je inštalácia úplne jednoduchá a nie je potrebné žiadne špeciálne náradie. Ouro totiž nedodáva žiadny univerzálny systém, ale produkt na mieru, ktorý možno namontovať v priebehu pár minút.
 
  4. Nádherné farby, najnovšie trendy
Môžete vyberať z nevyčerpateľnej ponuky farieb, ako pre zatemňovacie, tak pre priesvitné rolety. Presne sledujeme najnovšie trendy, tak určite nájdete tu správnu farbu pre svoj interiér.
 
5. Perfektný zákaznícky servis
Je pre nás veľmi dôležité, aby ste boli so svojou roletou Bloc spokojní a získali iba tie najlepšie skúsenosti pri nákupe. Radi Vám pomôžeme v prípade akýchkoľvek otázok, ktoré sa objavia pred alebo po nákupe.
 
6. Rýchle dodanie
Dodacia lehota pre Vašu objednávku je cca 5-9 dní, v závislosti na produkte. Pozrite sa prosím na naše  Odoslanie stránky, kde nájdete aktuálnu dodaciu lehotu pre daný produkt. sp;
Ouro preberá zodpovednosť za životné prostredie
Rolety Ouro sú 100 percent recyklovateľné. Komponenty odoberáme od dodávateľov v blízkosti nášho závodu a nie až z druhej strany sveta. Životné prostredie týmto spôsobom do značnej miery chránime.

Hodnotenia zákazníkov